Košík 0x
0,00 €
Košík 0x
0,00 €
STIAHNITE SI FORMULÁR NA VRÁTENIE TOVARU
- PDF (vytlačíte a vyplníte ručne)
STIAHNITE SI REKLAMAČNÝ FORMULÁR
- PDF (vytlačíte a vyplníte ručne)
Zakúpený tovar je možné vrátiť, čiže odstúpiť od zmluvy do 14. pracovných dní od prevzatia tovaru kupujúcim. Spolu s tovarom je nutné zaslať kópiu dokladu o kúpe (faktúra) a správne vyplnený formulár na vrátenie tovaru, ktorý je dostupný na konci obchodných podmienok . Po uplynutí lehoty (14. prac. dní) neakceptujeme vrátenie tovaru - odstúpenie od zmluvy a následné vrátenie peňazí. Je možná len výmena tovar za tovar (do 30. dní od prebratia tovaru).
Adresa na vrátenie tovaru je:
Autodiely26 s.r.o.
Výčapy-Opatovce 26
951 44
Tovar musí byť nepoškodený, v pôvodnom stave a pôvodnom nepoškodenom obale s kompletným príslušenstvom a návodom.
Tovar zaslaný späť na prevádzku dodávateľa bude týmto bez zbytočného odkladu posúdený.
UPOZORŇUJEME ŽE ELEKTRONICKÉ SÚČIASTKY NIEJE MOŽNÉ VRÁTIŤ !!!
Najneskôr do 14 dní bude suma za vrátený tovar vrátane poštovného odoslaná kupujúcemu na jeho bankový účet. Peniaze neposielame na adresu!
REKLAMÁCIE A ZÁRUKA
Prípadné reklamácie vyriešime k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prezrieť tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia.Prípadné vady je kupujúci povinný ihneď nahlásiť prepravcovi a následne našej firme. Za vady spôsobené prepravcom neručíme. Na všetok tovar sa vzťahuje zákonná lehota 24 mesiacov, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.Nepasujúci tovar nie je reklamácia tovaru.
Záruka sa nevzťahuje na:
a) vady zapríčinené opotrebením pri bežnom používaní
b) vady zapríčinené nesprávnym použitím
c) vady zapríčinené nesprávnou (neodbornou) montážou
d) vady zapríčinené nesprávnym skladovaním
Postup pri reklamácii:
1) Informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom info@autodiely26.sk
2) tovar zašlite ako doporučený balík kuriérskou spoločnosťou (nie na dobierku) na našu adresu
3) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, Vašu adresu
4) zásielka musí obsahovať kópiu dokladu o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode, reklamačný formulár našej firmy, doklad o montáži, protokol zo servisu o chybnom náhradnom diele, ktorý chce kupujúci reklamovať. Nepasujúci tovar nie je reklamácia tovaru.
Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie,najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.